به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری مهر، داود فهیم راد در برخی موارد نیز با تماس های تلفنی و پی گیری های شخصی خود، برای رفع دغدغه ها و مشکلات آنان اقدام نمود.
این مسئول در حاشیه مراسم ملاقات حضوری افزود: مامعتقدیم نباید فاصله بین جامعه هدف وما مسئولان باشد و پرسشگری یکی از حقوق مسلم آنان و پاسخگویی موثر نیز از عمده ترین وظایف ما محسوب می شود.
فهیم راد ادامه داد: فلسفه دیدار چهره به چهره با مردم بر طرف کردن موردی مشکلات آنها نیست بلکه مسئولان باید به طور مستقیم صحبت ها و دردل مردم را گوش کنند.
وی بااشاره به ادامه این روند تصریح کرد و افزود: دیدار چهره به چهره مردم با مسئولین، تسهیل روند خدمترسانی و شتاب بخشیدن به فرآیند حل مشکلات را به دنبال دارد ومی توانیم مسائل مردم را بهتر درک کنیم و در نتیجه جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی و شناخت و رفع فوری برخی از مشکلات مراجعین را در پی دارد و از طرفی در بین مردم بودن و تعامل و ارتباط نزدیک با مردم از آموزه های دینی نیز است.
نظر شما